Cultura companiei noastre
Să înțelegem cine suntem
Suntem cel mai important distribuitor european de produse foto, video și optice, dar nu trebuie să uităm niciodată esența simplă a activității noastre. Existăm doar dacă creăm valoare pentru furnizorii, partenerii și clienții noștri. Trebuie să fim umili și productivi în vremuri bune, iar în vremuri dificile trebuie să dăm dovadă de voință, determinare și muncă grea.
1/3 întreținere și 2/3 dezvoltare
Trebuie să ne dezvoltăm afacerea, menținând în același timp activitatea zilnică curentă. Dacă nu există dezvoltare, este de fapt un declin. Încercați întotdeauna să vă concentrați 1/3 din timp, energie și resurse pe întreținere și 2/3 pe dezvoltarea afacerii în cadrul rolului și domeniului dumneavoastră de responsabilitate. Aceasta se aplică tuturor angajaților, indiferent dacă lucrați în vânzări, asistență pentru clienți, gestionarea produselor, achiziții, logistică, marketing sau finanțe.
Ușor de făcut afaceri cu noi
Este ușor să faci afaceri cu noi, atât pentru furnizori cât și pentru clienți. Uneori ne numim în glumă cercetașii Nordului, ceea ce înseamnă că suntem prietenoși, onești, transparenți, respectuoși și responsabili. Lăsând gluma la o parte, acesta este un element important al culturii noastre organizaționale.
Fără furnizori, nu există Focus Nordic
Pentru furnizori, mărcile lor sunt cel mai important lucru din lume. Ca distribuitori, trebuie să respectăm acest lucru. Nu trebuie să părem niciodată indiferenți, dezinteresați sau aroganți. Împărtășim toate informațiile relevante de la furnizori și parteneri în cadrul organizației noastre și cu clienții. Împărtășim date despre vânzări, inventar, și activități de marketing, informații despre consumatori și piață cu furnizorii.
Afacerea clienților noștri este afacerea noastră
Rolul nostru ca distribuitor este de a avea un impact pozitiv asupra activității clienților noștri în toate domeniile relevante. Avem clienți din diferite industrii, nișe, dimensiuni și cu nevoi diferite. Ofertele și eforturile noastre trebuie să fie personalizate pentru a se potrivi diferitelor tipuri de clienți.
Este esențial să se asigure livrări rapide și soluții eficiente pentru IT, logistică, schimbul de date despre produse și servicii post-vânzare. Totul se oprește dacă distribuția eșuează.
Valori fundamentale
Dedicație
Suntem dedicați mărcilor, furnizorilor, clienților și industriei noastre, precum și muncii pe care o facem fiecare dintre noi. Toate sarcinile sunt importante și indispensabile. Dedicația, interesul și colaborarea sunt necesare în toate funcțiile și departamentele. Suntem o echipă căreia îi suntem dedicați cu toții.
Profesionist și prietenos
Suntem profesioniști și prietenoși. Tratăm toți clienții, furnizorii și colegii cu amabilitate, respect și egalitate. Suntem încrezători și acționăm decisiv, dar nu uităm niciodată să ascultăm în mod activ motivele și gândurile celorlalți. Acest lucru va crea, de asemenea, o zi de lucru mai bună pentru noi toți, mersul la serviciu ar trebui să fie distractiv.
Apropiat
Importanța de a fi abordabil nu poate fi supraestimată. Clienții și furnizorii pot contacta pe oricine doresc la Focus Nordic. Răspundem rapid la toate tipurile de canale de comunicare de la clienți, furnizori și colegi. În funcție de persoana cu care comunicați, WhatsApp, WeChat sau Messenger pot fi la fel de importante ca întâlnirile fizice.
Responsabil
Ne este ușor să ne asumăm responsabilitatea și să luăm decizii. Nu avem o cultură a erorii zero. Este acceptabil să facem greșeli și ne asumăm responsabilitatea de a ne corecta propriile greșeli și de a evita repetarea lor. Acest lucru ne face demni de încredere ca societate și ca indivizi.
Acceptăm schimbarea
Acceptăm și îmbrățișăm faptul că vor exista întotdeauna schimbări. Cerințele pieței, ale clienților și ale furnizorilor vor schimba modul în care lucrăm în viitor. Luptăm pentru diversitate și respectăm diferitele medii, expresii culturale, cunoștințe și experiențe ale clienților, furnizorilor și colegilor.