Retururi, schimburi și reclamații comercianți cu amănuntul
Dreptul de reclamație este de doi ani pentru dumneavoastră, în calitate de client comercial. Acest lucru vă oferă dreptul de a depune reclamații cu privire la produsele pe care le-ați achiziționat de la Focus Nordic AB. În calitate de client comercial, sunteți responsabil să dovediți că produsul are un defect original care intră sub incidența dreptului de reclamație imediat după ce ați primit produsul.
Următoarele cerințe trebuie îndeplinite pentru ca un retur să fie trimis la Focus Nordic:
- Cererea de returnare se face prin intermediul acestui document și trebuie să fie autorizată de Focus Nordic.
- Bunurile fără defecte nu pot fi returnate - doar dacă Focus Nordic a livrat bunuri greșite.
- Retururile nu trebuie să fie făcute către reprezentanții noștri
- Transportul va fi taxat pentru retururile neautorizate primite de Focus Nordic.
- Reclamațiile cu privire la bunuri învechite sau livrate incorect trebuie să fie făcute în termen de opt zile de la primirea livrării.
Daune de transport
În caz de deteriorare în timpul transportului:
- Raportați daunele direct șoferului, care trebuie să documenteze faptul că transportul este deteriorat. Este important ca acest lucru să se facă înainte de semnarea transportului primit.
- Documentați daunele imediat după primirea livrării, făcând fotografii.
- Trimiteți notificarea la [email protected] cu o descriere a pagubei, numărul de expediere, numărul facturii și atașați toate documentele.
- Păstrați ambalajul pentru investigații ulterioare